Dimana Suriani?

View previous topic View next topic Go down

Dimana Suriani?

Post  doraemon on Wed Dec 31, 2008 2:13 pm

Dimana Yang DiPertua?
Siapa pengganti?

Ape cer??

doraemon
Telur
Telur

Posts : 6
Join date : 31/12/2008

View user profile

Back to top Go down

ada lah nanti tu....

Post  qie_shery on Wed Dec 31, 2008 3:59 pm

Question pada sume.. saba lah mayb ada lah peganti.. sian suri.. dia bukan hilang.. mayb dia busy kot.. sabo k.. tggulah kemunculan yg terbaru...

qie_shery
Berudu
Berudu

Posts : 24
Join date : 31/12/2008

View user profile

Back to top Go down

SURIANI TETAP ADA.........

Post  aniesfarieyana on Mon Jan 05, 2009 10:27 am

kepada tuan punya laman, jangan risau Suriani sentiasa ada...cuma senyap jer buat sementara waktu...bila dia tak datang Puskeb, orang tu cari plak..kalo dia pegi Puskeb pun, orang tu asyik cakap tak de kelas ker....asyik muka ko je kat sini...bila nak letak jawatan...k...jangan risau..tak lama lagi dia letak jawatanlah...dalam minggu ni jugak..ok..harap anda puas hati..................................... Rolling Eyes
avatar
aniesfarieyana
Berudu
Berudu

Posts : 23
Join date : 05/01/2009

View user profile

Back to top Go down

Re: Dimana Suriani?

Post  fatin sulaiman on Mon Jan 05, 2009 10:58 am

haha...kak suri dah bersuara.. dengar ye jgn tak dengar.. huhu.. jgn marah kak...
avatar
fatin sulaiman
Anak Katak
Anak Katak

Posts : 52
Join date : 02/01/2009
Age : 29
Location : bangi

View user profile http://gambateme.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Dimana Suriani?

Post  Sanitoria on Mon Jan 05, 2009 11:45 am

aniesfarieyana wrote:kepada tuan punya laman, jangan risau Suriani sentiasa ada...cuma senyap jer buat sementara waktu...bila dia tak datang Puskeb, orang tu cari plak..kalo dia pegi Puskeb pun, orang tu asyik cakap tak de kelas ker....asyik muka ko je kat sini...bila nak letak jawatan...k...jangan risau..tak lama lagi dia letak jawatanlah...dalam minggu ni jugak..ok..harap anda puas hati..................................... Rolling Eyes

ngahaha, marah plak. relek sudeyhh...

_________________
I traveled all over the world. I stayed in the best hotels, visited the best beaches and had access to beautiful women and caviar. No, I don't regret a minute of it. Seter duweter tigeter...
avatar
Sanitoria
Katak Hijau
Katak Hijau

Posts : 144
Join date : 31/12/2008
Age : 32
Location : Bandar Baru Bangi

View user profile http://www.sanitoria.com

Back to top Go down

Re: Dimana Suriani?

Post  ca187me8r6a on Mon Jan 12, 2009 10:03 am

aniesfarieyana wrote:kepada tuan punya laman, jangan risau Suriani sentiasa ada...cuma senyap jer buat sementara waktu...bila dia tak datang Puskeb, orang tu cari plak..kalo dia pegi Puskeb pun, orang tu asyik cakap tak de kelas ker....asyik muka ko je kat sini...bila nak letak jawatan...k...jangan risau..tak lama lagi dia letak jawatanlah...dalam minggu ni jugak..ok..harap anda puas hati..................................... Rolling Eyes


huahuahua...ko sambung je la sampi grad...xyah letak jawatan....wahahahaha Laughing
avatar
ca187me8r6a
Telur
Telur

Posts : 7
Join date : 10/01/2009

View user profile

Back to top Go down

Re: Dimana Suriani?

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum